Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Κατερίνα Καινούργιου: «Αντιμετώπισα ρατσισμό και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό»



Για τον ρατσισμό που αντιμετώπισε, ειδικά στο ξεκίνημα της καριέρας της, εξαιτίας της άρθρωσής της, μίλησε η Κατερίνα Καινούργιου. 
  
«Ναι, και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό –ειδικά στο ξεκίνημά μου. Προσπάθησα να το διορθώσω, έκανα ότι... περνούσε από το χέρι μου,όπως μαθήματα ορθοφωνίας, και το πάλεψα σκληρά. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ η άρθρωσή μου, όμως ξέρω ότι δεν θα τελειοποιηθεί ποτέ. Τι να κάνουμε τώρα; Από εκεί και πέρα υπάρχουν φορές που το διακωμωδώ και δεν έχω πρόβλημα όταν κάποιος με σατιρίζει. Ήδη μέσα από το «Δέστε τους» και την Οδύσσεια μιας Περιφρονημένης, ο Νίκος Μουτσινάς, τόνισε αυτή μου την ιδιαιτερότητα, δεν με πείραξε και κάναμε πλάκα».

Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/2011/08/blog-post_2700.html#ixzz1Tmph4MiX